NIEUWS ondernemend netwerk VOV

24 mei 2017-

Afbeeldingsresultaat voor powerpoint bewegende ballonnen
Vriezer   ondernemers   van   harte   gefeliciteerd   met   de   nieuwe   website!

15 juni 2017-
Het bestuur en ondernemers van de Vriezer Ondernemers Vereniging heten ‘WOL ZO EERLIJK’: duurzaam, fairtrade van harte welkom in het winkelhart van Vries

In het winkelhart van VRIES is de ‘stenen winkel’ WOL ZO EERLIJK geopend. De winkel is van onderneemster Saskia. Ze heeft ook een online webshop, die sinds 2015 online is. Klanten hebben een keuze uit een groot en eigentijds duurzaam assortiment. Het adres: Brinkstraat 2A. De winkel is geopend op donderdag, vrijdag en zaterdag van 10.00 uur tot 15.00 uur.

Saskia van harte welkom.

22  juni 2017-
Het bestuur en ondernemers van de Vriezer Ondernemers Vereniging heten de nieuwe uitbaters Gerard en Herma Spaargaren: HOTEL -RESTAURANT ‘WAPEN VAN VRIES’ van harte welkom in het winkelhart van Vries.

Het ‘Wapen van Vries’ is zeven dagen per week geopend aan de Oude Rijksweg 1 en heeft een aansprekende menukaart en een gezellige inrichting. Verder kunnen de gasten er terecht voor een overnachting. Het hotel beschikt over zes kamers. ‘Wapen van Vries’ is geopend vanaf 10.00 uur. De keuken  is vanaf 11.30 uur open.

Gerard, Herma en het team, van harte welkom.

1 juni 2017-

Publicatie Vriezer Post 28 juni 2017: ‘door samenwerking de aantrekkelijkheid van het centrum Vries verhogen’.