Activiteiten VOV

Activiteiten 2018

Nieuwjaarsbijeenkomst  Wapen van Vries donderdag 22 februari 2018  19.45 – 21.30 uur

Activiteiten 2017

Happy Hour donderdag 14 december 17:00 uur – 19:00 uur

KERSTMARKT VRIES  woensdag  13 december  15.00 tot 20.30 uur op de Brink in Vries.

Vorig jaar was de kerstmarkt in Dickens sfeer een groot succes ,daarom kunnen we ons voorstellen dat u graag (weer) wilt deelnemen aan deze markt.Tijdens de markt zullen er weer verschillende muzikale optredens en activiteiten zijn om de kerstsfeer te verhogen. Evenals voorgaande jaren zullen er  houten kersthuisjes opgesteld zijn op de Brink en betrekken we de Schultestraat bij de activiteiten.

12 november VOV-Run in Vries 14:00 uur – 17:00 uur

Vries is op zondag 12 november het toneel van de finale van de Rabocup 2017! Een spannende strijd wordt het zeker tijdens de VOV-run in Vries. Naast de overall Rabocup, zijn er in de verschillende leeftijdscategorieën ook prijzen te verdienen. Het bestuur van de VOV Run Vries organiseert het loopfestijn financiële ondersteuning van  de Rabobank Assen en Noord-Drenthe en de Vriezer Ondernemersvereniging (VOV).

Maandag 25 t/m zaterdag 30 september feestelijke VOV activiteiten in het teken van de nieuwe bestrating dorpsplan Vries